התחברות
הרשמה
אם אני עולה לאוטובוס עם תינוק אני צריך לשלם עליו?
שני אנשים כאילו או שזה לא נחשב?
29 בנובמבר 2023, 15:46
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
מסקרן
תינוק
רב קו
4 תשובות
עד גיל 5 לא צריך לשלם
ש
שלמהL
לא נחשב
א
אנונימיייייית שלכם
לא
Ben
לפי החוק, עד גיל חמש יש פטור מתשלום
ש
שגרירת מאדים בכדו"א
באותו הנושא:
עליתי כרגע לאוטובוס והנהג אמר לי לא צריך לשלם את נערה
אנשים שנוסעים עם תינוקות באוטובוס צריכים לשלם גם על התינוק?
כשאני צריכה לנסוע לאיפה שהוא באוטובוס ואני עולה על 2 אוטובוסים אני אמורה לשלם על שניהם?
אם אני בישוב ואני עולה על אוטובוס ואני רוצה לנסוע ממקום למקום בתוך הישוב צריך לשלם?
אם אני נוסעת ברכבת ואחרי הרכבת באוטובוס עדיין צריך לשלם באוטובוס?
אם אני עולה על אוטובוס במרכז ומשלם אני יכול לעלות על אוטובוס אחר ולא לשלם?
אם אני עולה לאוטובוס בלי לשלם ומגיע פקח כמה דוח טני מקבלת?
מישהו אמר לי לא מזמן שאם משלמים באוטובוס ואם אני עולה על עוד אוטובוס ולא אבר שעה וחצי אז לא צריך לשלם, זה נכון?
אם כלב עולה לאוטובוס תריך לשלם עליו?
שעולים לאוטובוס אפשר לשלם בכסף ?
אם עולים לאוטובוס צריך לשלם היום ?