24 תשובות
לא
אנונימית
כן
אפילו יותר כשצריך
תאמת שכן אני לא שמה לב אבל
כן באמת
כן זה חשוב ממש.
כן
כן
לפעמים גם 4 תלוי באורך של השיר
בערך 4 דקות
לא
אני עושה את זה קצר
אנונימי
בלילה כן בבוקר אין לי זמן 3 דקות
אנונימית
לא- הרבה יותר.. חמש שבע דקות );
קשה לי להרגיש שהן נקיות
כן, אני בנאדם עם פחד גדול לגבי השיניים שלי, זה כנראה הפחד הכי גדול שלי, הסיוטים שלי זה או שנופלות לי כל השיניים או על רכבת שההורים שלי העלו אותי עליה כשהייתי בת 4 באיזה גן משחקים חמוד ואני פחדתי רצח(אשכרה חוזר לי בסיוטים!)
אני די בטוח שצריך 2 דקות אבל יכול להיות באני חיי בשקר
אני מצחצחת בקושי דקה אבל משקיעה בצחצוח הלשון שזה יותר חשוב שלא יהיה ריח
^^זה 2 דקות
לא
אני מצחצחת שתי דקות
2 דקות
ככה אמרו לי שצריך
חחח אני כמוך :) :(
אנונימית
כן לוקח לי מלא זמן לצחצח לרוב