6 תשובות
וואי איזה ילדים מגזימים
תתעלמי פשוט
תתעלמי פשוט
הייתי מתעלמת כי אין טעם לייחס חשיבות לאנשים כאלה ואם אייחס חשיבות לכל הערה חסרת משמעות שזורקים לי אז אני אהיה מעורערת בקלות
מה אכפת לך מהם חוץ מזה תל אביב אחלה מקום
מה הבעיות שלו זה כולה בדיחה לא צריך לקחת רציני
עזבי הכל טוב עוד יום יומיים כולם ישכחו מזה גם עכשיו אני בטוחה שאף אחד לא זוכר
עזבי הכל טוב עוד יום יומיים כולם ישכחו מזה גם עכשיו אני בטוחה שאף אחד לא זוכר
אל תתרגשי מאידיוטים
לא צריך לספור כול אחד .
באותו הנושא: