24 תשובות
בשבילו תיפרדי ממנו ותספרי לו הכל את פשוט מגעילה שלא מעריכה כלום.
מעליב רצח, לפחות תספרי לו... איכס
תיפרדי ממנו דחוף
אבל למה לדבר עליו ככה? מי החליט שבגלל שהוא מדבר פחות גברי זה אומר שהוא גיי? דיי
אנונימי
ברור שלהתוודות למה את איתו אם את לא אוהבת אותו הדרך הדיבור שלך די מגעילה ..
תגידי לו לא מגיע לו דוחה כמוך שבוגדת
שואל השאלה:
הוא נמשך לבנים לא אמרתי את זה כקללה
אני באמת מאמינה לזה
שואל השאלה:
תגנו עליי גם
תחזרי אחורה בזמן ואל תבגדי
שואל השאלה:
תודה❤
שואל השאלה:
איך הוא נפגע בדיוק אם הוא לא יודע שזה קרה
איך בטעות איך
ותפסיקי לתת לגיטמציה לזה שבגדת עם התיאור הזה שלך, לא בא לך להיות איתו כי הוא נשי מדי בשבילך? תיפרדי וזהו. לא צריך לנסות להצדיק את זה שבגדת בו
כואב לי עליו באמת
שואל השאלה:
בטח שלגיטימי
למה שתמשך לגברים שיש לך אישה
אבל בלי קשר זה היה בטעות
א. אל תגני על עצמך ותצדיקי את זה זה מביך
ב. תעשי את הדבר הנכון ותיפרדי ממנו
ג. את לא יודעת שהוא נמשך לגברים . אז אין לך זכות להשתמש בזה כתירוץ לבגידה שלך
אני את שלי אמרתי יום טוב.
שואל השאלה:
חשבתי שתבינו אותי
איזה מגזימים
מה
דחוף לספר לו מסכן הילד
שואל השאלה:
לשלוח לו את זה בהודעה?
שאני עוזבת אותן
לבגוד בטעות?
לא נראה לי שיש כזה דבר
תספרי זה מגעיל לא מגיע לאף אחד בגידה כנראה שאת לא אוהבת אותו מספיק בשביל לצאת עם מישהו אחר
לא נראה לי כדאי בהודעה..
בכל מקרה אם הוא גיי אז תפרדי ממנו כי הוא לא נמשך לבנים אז איך אתם ביחד? ובכללי אם את לא אוהבת אותו אז לא, חבל שלא קודם נפרדת ממנו אבל זה לא נורא וגם את לא חייבת לספר הכל מספיק להגיד שנראה לך שזה כבר לא זה..
בהצלחה❤
שואל השאלה:
הכל טוב?
יש לי מישהו אחר
אני רוצה להיפרד מהחבר שבו בטעות בגדתי
זה באסה וקשה.. אבל אם בגדת בו לא בנפילה של רגע אם זה כי את באמת רוצה את המישהו האחר אז ככל שזה נמשך יותר ככה יהיה יותר קשה לשניכם
תנסי להסביר לו את זה מתוך אהבה וכזה ולא כאילו אני מאוהבת במישהו אחר
תיפרדי ממנו
את מדברת עליו ככה עוד
ואין דבר כזה ''בטעות בגדתי''
הייתה לך בחירה, את בחרת לבגוד
זה הכול
שואל השאלה:
די