התחברות
הרשמה
עדיקה שלחו לי הודעה בתשע בבוקר שההזמנה מגיע אליי היום וזה עדיין לא הגיע. הגיוני או שלבדוק מה קורה?
28 בנובמבר 2023, 15:15
ADIKA
קניות ברשת
משלוחים
הזמנות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
תקשיבו אני וחבר שלי יום חמישי לא דיברנו בכלל והיום(שישי) הוא שלח לי הודעה בתשע בבוקר שלום גם לך אז רשמתי לו שלום שלום
אם עדיקה שלחה לי הודעה בבוקר שהמשלוח בדרך מתי זה יגיע אליי?
אם עדיקה שלח לי שהחבילה מוכנה תוך כמה זמן זה יגיע לי??
שלחו לי הודעה באימייל לפני שעה שהחבילה של עדיקה בדרך..למה זה לא הגיע עדיין?
אם קיבלתי הודעה שהחבילה של עדיקה תגיע היום לבית שלי תוך כמה זמן היא פה?
זה בסדר לשלוח למורה הודעה בפורים (היום) בתשע בבוקר?
הזמנתי עדיקה ב12 ורבע בלילה היום מה הסיכוי שיגיע לי מחר בבוקר?
אני יוצאת אחוצה בתשע כזה לקנות בגדים וכאלה מה כדיי לי לאכול בחוץ?בתשע בבוקר
יש סיכוי שהשליח של עדיקה יפתיע ויגיע היום? קיבלתי הודעה בבוקר שהוא לקח את החבילה מהמחסנים שלהם
אם אתמול בבוקר שלחו לי הודעה שהמשלוח שלי נמצא במיון במודיעין
שלחו לי הודעה על מפגש מיקמק של סטיפס בתשע, זה אמיתי?