3 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה ממש באסה. וזה לא נחשב רק מסיבה כזאת ליום הולדת אוף הכל כל כך חרא לי
אבל זה ממש באסה. וזה לא נחשב רק מסיבה כזאת ליום הולדת אוף הכל כל כך חרא לי
אנונימית
כן.. עשית בת מצווה הכל טוב
שואל השאלה:
ודרך אגב ההורים שלי ישראליים אמריקאים* הם נולדו בישראל אבל יש להם אזרחות אמריקאית גם
ודרך אגב ההורים שלי ישראליים אמריקאים* הם נולדו בישראל אבל יש להם אזרחות אמריקאית גם
אנונימית
באותו הנושא: