27 תשובות
הלוואי
מקווה מאוד שכן, זה ממש מסובך
למרבה הצער כנראה חלק מהם כבר מתים..
לא. חמאס שונאים גברים והם ירצחו אותם
אנונימית
לא, יהיו ואני בטןחה שכבר יש גופות בפנים שלא ישתחררו בחיים
אנונימית
בעזרת השם כן אני בטוחה בזה.
אנונימית
ברור שישחררו
תהיו אופטימיים
לא בימים הקרובים אבל ברור. לא משאירים אך אחד מאחור! כולל חיילים וגם לא רק גופות. יחזירו את החטופים ואז יתחילו לחסל את חמאס אחד אחד ולא יהיה זכר אליהם בעזה (בישראל כן 7.10 אף פעם לא ישכח) אבל חמאס לא יהיה גם אם זה יקח שנה. יחזירו את החטופים משם ותנסו לפחות להיות אופטימיים גם אם זה קשה
סליחה על החפירה אבל הייתי חייבת להגיד כי חלק כאן אומרים שלא וזה כואב לקרוא את זה
אנחנו לא קטאר, נחכה ונראה, נקווה לטוב.
כן בסוף ישחררו את כולם לא ישאיר עצמות של יהודים בעזה חיילים שלנו יוציאו אותם
חלקם מתים אבל גם מי שחי אני לא חושבת
מתפללת שכן
בעזרת השםם
נתפלל לזה נקרע שערי שמיים
תפילות יעזרו לא פחות מהצבא
לא. החטופים הם קלף המיקוח של חמאס, הם לא ישחררו את כולם.
אני מקווה שכן לאט לאט שכל יום ישחררו קצת.. לצערי זה ייקח קצת זמן אבל בעזרת השם הם יחזרו
כן
חסר להם שלא גם להם יש אינטרס אבל לדעתי הממשלה הייתה עושה 50 50 במקום 14 80

לא מבינה למה אנחנו הולכים אחרי חמאס זה אמור להיות הוגן
כן אבל במחיר גרוע של שחרור אסירים ברמה ביטחונית
ישחררו את מי שלא ימות, חושב שכבר יש לפחות 4 הרוגים בשבי הן מהפצצות ישראליות והן מחרדות, לחץ והתקפים.
באיזה שלב?
אזרחים סביר להניח..
אני חושבת שעד שלא נמוטט באמת את השלטון שם או נכניע אותם (מקווה מאוד שלא שוב ישאירו את זה ככה שהם יכנעו והמדינה תוותר להם), אז לא תהיה באמת גישה לחיילים שנחטפו.
וכן, לצערנו בטוח שגם יש מתים.. בעיקר אם אלה חיילים
לצערי אני חושבת שלא...
לא. הם לא מחזיקים ברובם.
יש גם חלק שמתו שלא מדווחים עליהם שם.
לצערי לא אבל נתפלל
בספק..
בסוף כן בעז"ה
איך, מה ומתי כולנו לא יודעים.. מקווה שזה יקרה שכולם בחיים וכמה שיותר מהר❤