12 תשובות
זה טיפה נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה הרבה פרופסורים אומרים זאת
אנונימי
לא
הפרופסורים שקרנים
מי אמר?
איזה פרופסורים?
לדעתי האשכנזים יותר חריפים ושנונים והספרדים יותר מיושבים, כלומר האשכנזי יבוא וישאל ויפרוך והספרדי בקטע של ליישב ולתרץ.
נכון
לא
זה נכון חלקית. ליהודים אמריקאיים למשל יש איי קיו גבוה מהממוצע בצורה משמעותית, ליהודים אמריקאים אחרי דור או שניים בארץ - אין. כנראה עניין של תרבות. מבחני האיי קיו לא באמת נקיים מהשפעות תרבותיות, ולא באמת בוחנים פוטנציאל.
אנונימי