13 תשובות
שואל השאלה:
ההורים שלי הביאו לי מתנה אבל גם כסף ולא נעים לי אני עובדת ומרוויחה יפה יש לי כסף ואמרתי להם אל תביאו לי כסף אבל הם הביאו זה מרגיש לי מוזר
אנונימית
אני מבינה אותך לגמרי.
אני בת שש עשרה ומתעקשת שהם לא יקנו לי מתנות כי לא נעים לי שהם יוציאו עליי כסף.
(למרות שבגיל הזה הם כן אמורים "לפנק" אותי)
אבל מה נעשה ככה זה הורים רוצים לשמח את הילדים שלהם.
אנונימית
ודרך אגב מזל טוב
אנונימית
בגדול אין לאמא כסף לקנות לי אבל היא תקנה איזה משהו בקטנה ותרשום ברכה
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
כן ולא
מביאים לי כסף ולפעמים מתנות או דברים קטנים שאני מעריך
אנונימי
לאחים שלי נותנים והם בני 20 ומשהו
אני אומנם לא בת 20
אבל אני כן יודעת שאמא שלי קונה לאחיות שלי מתנות בכל פעם שיש להן ימי הולדת.
(הן בנות 20)
אנונימית
היא לא התלוננה.
היא בסך הכל שאלה שאלה במטרה לדעת אם עוד אנשים מרגישים כמוה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לא מתלוננת אני מעריכה את ההורים שלי כל כך על הכל פשוט רציתי לדעת אם יש עוד כאלה
אנונימית
אחים שלי בני20 הם לא מקבלים
שואל השאלה:
יפה אמרת
אנונימית
אני ליום הולדת 17 שלי השנה לא קיבלתי מתנה, נסענו לבית קפה ולכנרת...
אנונימית