12 תשובות
זה התבוללות אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו
אדם שמרן יותר (או קרוב לדת) יגיד כמובן שזה בעייתי, אבל עם מיינד קצת יותר רחב אם הוא בחור טוב ויש אהבה והוא לא אחד שמחר ייקח אותה לכפר..... אז למה לא
זאת התבוללות כמובן -
השאלה "האם זה טוב" נתונה לגמרי לשיקול של כל אדם - על פי אמונה דתית, העדפה אישית, תרבות וכיוצ"ב.
בעיניי זה דבר שלגיטימי שיקרה (זה לא אמור להיות "טוב" או "רע" - זאת ההעדפה שלה) ואין לי בעיה עם זה.
אולי רק חשוב לוודא שהיא מרגישה בטוחה בגלל הרגישות שבדבר, אבל לא טוב להתווכח איתה על זה.
השאלה "האם זה טוב" נתונה לגמרי לשיקול של כל אדם - על פי אמונה דתית, העדפה אישית, תרבות וכיוצ"ב.
בעיניי זה דבר שלגיטימי שיקרה (זה לא אמור להיות "טוב" או "רע" - זאת ההעדפה שלה) ואין לי בעיה עם זה.
אולי רק חשוב לוודא שהיא מרגישה בטוחה בגלל הרגישות שבדבר, אבל לא טוב להתווכח איתה על זה.
שזה באמת לא סותר את זה שזה התבוללות
אבל שהיא תעשה מה שהיא רוצה
אין לך דרך לעצור אןתה
אבל שהיא תעשה מה שהיא רוצה
אין לך דרך לעצור אןתה
אישה לחתונה
אנונימי
אין פה נורא או לא נורא, הכחם עיניו בראשו, הדברים הם פשוטים.
בתור מוסלמית זאת התבוללות לכל דבר. מה קשור התרומה היפה שלו למדינה?
אסור זה התבוללות
זה התבוללות לכל דבר ועניין
זה שהוא אדם מדהים לא משנה את זה שהוא לא יהודי
זה שהוא אדם מדהים לא משנה את זה שהוא לא יהודי
התבוללות מה זאת אומרת כמה זה נורא
כאילו זה נחשב התבוללות אבל לדעתי זה סבבה לגמרי
אני לא מאמינה וכנראה גם היא
ונגיד יש לי חברה מאמינה שאומרת שלא אכפת לה כי הילד יהיה יהודי
רק יפריע אם הוא לא יעשה מסורות יהודיות
אני לא מאמינה וכנראה גם היא
ונגיד יש לי חברה מאמינה שאומרת שלא אכפת לה כי הילד יהיה יהודי
רק יפריע אם הוא לא יעשה מסורות יהודיות
אנונימית
אין קשר לזה שהוא בצבא ואוהב את המדינה הוא לא יהודי
באותו הנושא: