5 תשובות
ממי בגיל 16 אי אפשר לנהוג. לא לעשות שיעורי נהיגה בטח שלא לעבור טסט. או שאתה לא חוקי או שעשית קומבינה של החיים
שואל השאלה:
החדי קרן של שלי - אני מבין שאת לא ככ מבינה אז אני אתן לך הסבר קטן בגיל 15 וחצי אפשר לגשת למבחן תיאוריה
בגיל 16 וחצי אפשר להתחיל שיעורי נהיגה
בגיל 16 ו9 חודשיים אפשר לגשת לטסט
אנונימי
תקנה בהתחלה רכב זבל כדי לדפוק אותו בלי שיכאב לך ואז אחרי שאתה מרגיש שאתה נוהג סלמתק תקנה משהו יותר חדש
שואל השאלה:
עברתי כבר טסט וסיימתי ועוד מעט מסיים מלווה יום ואני רוצה לקנות רכב ישר שאני מסיים מלווה
אנונימי
מה יעזור לך רכב בגיל 16 אפשר לנהוג רק מ17