9 תשובות
כי זה מצחיק
ציניות זה שם המשחק
כי זה כיף רצח
לרוב זה כדי לעלות לעצמם תביטחון
אנונימית
תלוי עם מי
אם אני עם חברה שזה ההומר שלנו ביחד זה ממש סבבהה ומצחיק
אם אני עם חברה שזה ההומר שלנו ביחד זה ממש סבבהה ומצחיק
צוחקים על אנשים שמבינים שזה בצלוק ומחזירים לך על אותו רמה
שואל השאלה:
אבל זה חברים שלכם למה שתפגעו בהם?
אבל זה חברים שלכם למה שתפגעו בהם?
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד למה סתם שתגידו לחבר שלכם יש לך אף מכוער ואז תגידו בצחוק
נגיד למה סתם שתגידו לחבר שלכם יש לך אף מכוער ואז תגידו בצחוק
אנונימית
לא אני לא אגיד ככה
אבל זה ירידות כאלה בצחוק אם היא מושכת לי בשיער או משהו או אנחנו רבות בצחוק אני ארד עליה על הבגדים או אגיד בצחוק מכוערת/קופה
אבל זה ירידות כאלה בצחוק אם היא מושכת לי בשיער או משהו או אנחנו רבות בצחוק אני ארד עליה על הבגדים או אגיד בצחוק מכוערת/קופה
באותו הנושא: