5 תשובות
ילדים לא יבינו את העומק של השיר
זה שיר על חייל שנפטר
שואל השאלה:
זה לא משנה שלא מבינים תמשמעות
תמיד הוא העציב אותי כשהייתי ילדה
אנונימית
ילדים לא יבינו את העומק שיש בו ואת הכאב של מי שכתבה
הרבה משירי הילדים הם על נושאים קשים מאוד שמעבירים אותם במילים אחרות שמתארות במדויק את מה שקורה וקרה ועבר על מי שכותב אותם
^^זה אומר שיש לך חוש מאוד טוב לדברים האלה, בדרך כלל לא מבנים דברים כאלה בגיל הזה