4 תשובות
למה שהם יתבעו
אנונימית
וואלה, זאת שאלה טובה.
מניח שהם יקבלו פיצויים על נזקים
שנגרמו להם מבלי לתבוע.
קשה לתבוע על החלטות פוליטיות
מניח שהם יקבלו פיצויים על נזקים
שנגרמו להם מבלי לתבוע.
קשה לתבוע על החלטות פוליטיות
אבל למה שהם יתבעו?
שואל השאלה:
כי המדינה והביטחון לא שמר עליהם ולא שמר מספיק כדי שלא יכנסו לנו פיזית מחבלים למדינה
וגם כי הם קראו לצוותי ביטחון ואף אחד לא הגיע
כי המדינה והביטחון לא שמר עליהם ולא שמר מספיק כדי שלא יכנסו לנו פיזית מחבלים למדינה
וגם כי הם קראו לצוותי ביטחון ואף אחד לא הגיע
אנונימית
באותו הנושא: