התחברות
הרשמה
תגידו כשידיד קורא לידידה אח בכיר זה סימן שהיא בפרינדזון שלו או שלא בהכרח?
סליחה שכבר שאלתי אבל היה לי חשוב לשאול שוב
27 בנובמבר 2023, 19:00
ידידות
friendzone
איך יודעים
סימנים
ידידים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
זה חמוד שידיד שלי קורא לי אפרוח?
זה נראה לכם בסדר שידיד של מישהי קורא לה נסיכה בזמן שיש לה חבר?
היי אני רוצה להראות לכם משהו שידיד טוב שלי שלח לי, תגידו מה אתם חושבים
כשידיד קורא לידידה אח בכיר זה בהכרח פרינדזון או לא בהכרח?
איך להציע לידידה איך הייתן רוצות שידיד יצא לכן...?
זה מוזר שידיד שלי קורא לי "בייב" ו-"בייבי"?
זה מוזר שידיד שלי קורא לי המפקדת/המלכה?
מה זה אומר שידיד קורא לי "אחי"?
מכירים את זה שידיד/ה שלכם מחובר לווצאפ הרבה זמן ולא נכנס להודעה ששלחתם?
תגידו, מוזר שאני קורא לידידה שלי גבר בצחוק?
תגידו, זה רע לעשות בדיחה קטנה כזאת על סטורי של סרטון דיכאוני קצת שידיד העלה ?