6 תשובות
לקחת ניידת ולברוח משם
תיראי סדרה יש לי המון טובות אני יכולה להמליץ לך
לראות סדרה
לשבת בטיקטוק/אינסטגרם רילס
תכלס אין יותר מידי מה לעשות כשאת בתחנה ומשעמם לך ומבינה אותך לגמרי
תנסי אולי לפתח שיחה מעניינת עם מישהו מהצוות שלך
אני בנט"ן אז בדרך כלל לא משעמם לי, אבל שאין לנו קריאות אנחנו לוקחים מדדים אחד לשני ורואים סדרות
שואל השאלה:
לא היה אף אחד בתחנה היה מזעזע
כאילו כל הנוער קיבלו נהגים ממש זורמים ויצאו לאכול וכאלה ואני נתקעתי לבד עם נהג מתנדב והוא די חדש אז הוא לא הסכים לבקש כלכלה מהמוקד אז ישבנו בתחנה איזה חמש שעות ואז התחלנו לחטוף מלא נסיעות ובקיצור השעה שתיים עשרה ואני עדין לא בבית ומחר אני צריכה לקום בחמש :)
פעם אחרונה שאני עולה עם הנהג הזה וגם שכחתי מטען כי באתי ישר אחרי בית ספר אז הייתי צריכה לכבות את הטלפוןן
אנונימית
וואי נשמע מה זה משמרת נוראיתת