26 תשובות
שואל השאלה:
ליד תל אביב - יפו
ליד תל אביב - יפו
אנונימית
הסיכוי שזה יקרה הוא קלוש
הכוננות בצפון היא למצב של מלחמה
וערביי ישראל זה לא דומה לחמאס
הכוננות בצפון היא למצב של מלחמה
וערביי ישראל זה לא דומה לחמאס
זה לא יקרה, בטח לא בזמן הקרוב אנחנו מוכנים לזה והכי ערניים כרגע, כל הצבא על הרגליים.
לצערי לפני מה שקרה המדינה זילזלה בהם ונרדמה לגמרי, אבל מאמינה ומקווה שהם ילמדו מהטעות
לצערי לפני מה שקרה המדינה זילזלה בהם ונרדמה לגמרי, אבל מאמינה ומקווה שהם ילמדו מהטעות
שואל השאלה:
אוף ומה אם הוא צודק ובסוף יהיה עוד טבח ובסוף הם יכבשו את כולנו ולא ישארו ישראלים?
אוף ומה אם הוא צודק ובסוף יהיה עוד טבח ובסוף הם יכבשו את כולנו ולא ישארו ישראלים?
אנונימית
מאיזה עיר את
שואל השאלה:
אוף אמאלה אמאלה מה אני עושה עם עצמי
אוף אמאלה אמאלה מה אני עושה עם עצמי
אנונימית
אין לך כל כך מה לעשות עם זה כי זה נכון וזה באמת מפייד
בת ים בקיצור? הערבים מיפו זה לא כמו הבדואים זה סתם משפחות פשע שמתעסקות בפשע יש לי חבר במשפחה כזאת
שואל השאלה:
כן^
כן^
אנונימית
הוא צודק
כל עוד את במרכז את בטוחה יותר
שואל השאלה:
מי צודק??^^
מי שאמר לי שיהיה עוד טבח?
מי צודק??^^
מי שאמר לי שיהיה עוד טבח?
אנונימית
שואל השאלה:
יאיר^^
אני אולי במרכז אבל גם ביפו יש מלא מלא מחבלים שזה עוד יותר מפחיד
יאיר^^
אני אולי במרכז אבל גם ביפו יש מלא מלא מחבלים שזה עוד יותר מפחיד
אנונימית
איזה בית ספר? אם אנחנו באותו בית ספר אני מת מצחוק
שואל השאלה:
מילטון^
אתה?
מילטון^
אתה?
אנונימית
רמת יוסף
יסודי איזה היית?
^^^^ מחבלים ביפו? על מה את מדברת
שואל השאלה:
^לא יודעת כי זה יפו לא?
(ואני לא מדברת על המחבלים מעזה סליחה על האי ההבנה)
^לא יודעת כי זה יפו לא?
(ואני לא מדברת על המחבלים מעזה סליחה על האי ההבנה)
אנונימית
שואל השאלה:
אני זכר^^
ראשונים
אני זכר^^
ראשונים
אנונימית
עם ישראל חי וקיים עד המשיח אל תדאגי
שואל השאלה:
^^משפחות פשע אתה מתכוון למחבלים??
^^משפחות פשע אתה מתכוון למחבלים??
אנונימית
לא
את מבת ים?
את מבת ים?
נכון..
נקווה שלמדנו את הלקח
נקווה שלמדנו את הלקח
קראתי על זה שהיה פה לא פעם אחת טבח כזה אני לא בטוחה אבל היה כאלה באלף תשעה מאות ו.. אז לא יודעת לא מרגישה בטוחה פה בכלל יכול לקרות בכל מקום רק שהפעם צריכים להיות מוכנים לזה ולהקשיב לתצפתניות שאומרות דברים כאלה ואחרים.. ולא לזלזל..
אנונימית
היי,
אני יכולה לתאר לעצמי את הפחד שאת מרגישה.. תחושת חוסר הוודאות מהמחשבה שעלול לקרות שוב אסון בטח בלתי נסבלת.. ואני שומעת את הדריכות שלך ואת הניסיון להבין מאיפה זה עלול לקרות ולהיערך מראש..
יקרה, יש מישהו שאת יכולה לדבר איתו על זה? אולי בת משפחה קרובה או חברה טובה? זה יכול קצת להקל לדבר על החששות עם אנשים קרובים.
ואם תרגישי שזה נכון לך, את מוזמנת להתחבר לצ'אט של עמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מדובר בצ'אט אישי שבו תוכלי לדבר עם מתנדב או מתנדבת ואנחנו ניתן לתחושות שלך מקום, נקשיב וננסה לתמוך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
אני יכולה לתאר לעצמי את הפחד שאת מרגישה.. תחושת חוסר הוודאות מהמחשבה שעלול לקרות שוב אסון בטח בלתי נסבלת.. ואני שומעת את הדריכות שלך ואת הניסיון להבין מאיפה זה עלול לקרות ולהיערך מראש..
יקרה, יש מישהו שאת יכולה לדבר איתו על זה? אולי בת משפחה קרובה או חברה טובה? זה יכול קצת להקל לדבר על החששות עם אנשים קרובים.
ואם תרגישי שזה נכון לך, את מוזמנת להתחבר לצ'אט של עמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מדובר בצ'אט אישי שבו תוכלי לדבר עם מתנדב או מתנדבת ואנחנו ניתן לתחושות שלך מקום, נקשיב וננסה לתמוך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: