5 תשובות
זה בסדר להשים כל יום וזה מוציא את כל התאים המתים ומבהיר את העור וזה גם יכול לעזור אם יש לך צלקות אקנה
לדעתי פעמיים שלוש בשבוע
שואל השאלה:
אם זה פעם ראשונה שאני שמה
אז להתחיל עם 3 פעמים בשבוע כרגע?
או שזה בסדר לשים כל יום ישר כבר?
ואיך זה עוזר לך?
אם זה פעם ראשונה שאני שמה
אז להתחיל עם 3 פעמים בשבוע כרגע?
או שזה בסדר לשים כל יום ישר כבר?
ואיך זה עוזר לך?
אנונימית
אמרו 3 פעמים בשבוע אבל אני שמה כל יום
מתחילים ב2-3 פעמים בשבוע ואם אין לך ריאקציה רעה לאט לאט מגבירים תדירות ואז כל יום אבל רק בערב
באותו הנושא: