23 תשובות
יאו תקני המבצעים שווים רצח אם הייתי יכולה אני גם הייתי קונה
ותקני משהו שחסר לך במשחק
שימי לב שגם יש עכשיו חבילת משחק חינם באפליקציה של ea
שואל השאלה:
הכל חסר חח

מה את היית קונה?
אנונימית
הייתי ממליצה או חיות או מזג האוויר
יש גם חבילות של 3 ביחד גם שווה
שואל השאלה:
איזה חבילות?

אני אבדוק רגע.

השאלה אם יש מה לעשות במשחק עצמו או שזה נהיה משעמם מהר.
חשבתי על city living או get together או שניהם ביחד כי שניהם נראים ממש טוב
אנונימית
אולי גם ערפדים אם זה מעניין אותך כי זה לא משעמם
שואל השאלה:
לא לא
נראה לי אני אקנה את city living ואת get together
יש שם מלא דברים שווים
אני מפחדת שערפדים יהוה משהו שמלהיב רק לכמה משחקים ואז ימאס לי ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
איפה חיפשתי?
אנונימית
נראלי שתקני מה שרצית
את משחקת במחשב?
חיפשתי sims 4 bundles אבל נראלי שמחקו הרבה מהם
שואל השאלה:
לא נכנסתי אפילו למשחק עדיין
איפה זה מופיע?
אנונימית
רגע לא מצאת את החבילה של ה3 הרחבות ביחד?
שואל השאלה:
מצאתי
לא נראה מעניין

כן
אני באמת אקנה מה שרציתי כי זה אותו מחיר וזה נראה יותר שווה גם מבחינת משחק

זה יוצא אפילו יותר זול.
אנונימית
שואל השאלה:
זה מוגזם אבל לשלם 120 על שתיהן עכשיו?
אנונימית
אהה אם אץ משחקת במחשב תורידי מודים זה יוסיף לך הרבה למשחק חוץ מהרחבות שאת תקני
שואל השאלה:
תודה!!
עכשיו אני הולכת לבדוק אם זה היה שווה את זה
אנונימית
יופי בהצלחה
שואל השאלה:
יש לי טונותת של מודים
האמת שאחת הסיבות שאני רוצה את ההרחבות זה כי יש מודים שדורשים אותן
אנונימית
איזה כיףף תהניי
שואל השאלה:
תודה!!

חבל שאני לא יכולה עכשיו

אני יכולה רק בערב.
אנונימית
כן זה דיי מעצבן
אבל תתחדשי על ההרחבות :))
זה נראלי בסדר לשלם 120 שקל, תהני ❤
שואל השאלה:
אוקיי זה ממש שווה את זה!
אני הולכת ליצור להקה
ולבנות אולם הופעות
אנונימית