11 תשובות
כשהייתי ברחם.
שהיתה לי חברה: (
לתקופה שהייתי קטנה.. לא היו בעיות והכל היה מושלם..
לא הייתי צריכה להתמודד עם המון דברים,
ופשוט הייתי קטנה ובראש שקט ללא דאגות. (:
לא הייתי צריכה להתמודד עם המון דברים,
ופשוט הייתי קטנה ובראש שקט ללא דאגות. (:
שלא היו לי אחים מתבגרים
שואל השאלה:
לפני שחבר שלי עזב אותי:' (
לפני שחבר שלי עזב אותי:' (
אנונימית.
התקופה של גיל 5
כשפגשתי את סבא שלי ואת סבתא שלי: ( שהם כבר לא כאן
התקופה ביסודי..
אני מתגעגעת לתקופת זמן מסויימת...
אבל לא הייתי בחיים אז..
אבל לא הייתי בחיים אז..
לתקופה שכולם חשבו שאני חמוד:)
לתקופה שבה אני וידיד שלי לא הפסקנו לדבר...= (
באותו הנושא: