10 תשובות
זה דוחה ופדופילי איכס אחותי קוראת את זה ואני רוצה להקיא
שואל השאלה:
^זה בדיוק הסיטואציה שלי ואני מנסה להבין אותה זה פשוט נשמע לי מוזר רצח להנות מדבר כזה
^זה בדיוק הסיטואציה שלי ואני מנסה להבין אותה זה פשוט נשמע לי מוזר רצח להנות מדבר כזה
אנונימית
מסכימה לגמרי
אני לא מבינה מה מושך בזה שהוא בגיל של אבא שלך
אני לא מבינה מה מושך בזה שהוא בגיל של אבא שלך
מסכימה ומחזקת
כי כיף לנו
אנונימית
מה כיף בזה תפרטי^
אני אישית לא אוהבת פער גילאים ככ משמעותי, אבל אם זה טרופ של מורה ותלמידה עם הפרש של מקסימום 10 שנים אני יכולה להתמודד עם זה
טאבו- אהבה אסורה, עצם כך שזה אסור זה הופך את זה למושך עוד יותר, פער גילים- משיכה לבנאדם בוגר יותר, כזה שמשרה ביטחון, ומורה ותלמידה זה אחד הטרופים המועדפים עליי, יש בזה משהו מסקרן אהבה כזו כנגד כול הסיכויים:)
שואל השאלה:
^אבל את מבינה שזה לא בסדר? אמנם כן זה רק ספר אבל גם יש לזה משמעות
ברוב הספרים האהבה האסורה הזו נובעת מגרומינג/ פשוט פדופיליות
^אבל את מבינה שזה לא בסדר? אמנם כן זה רק ספר אבל גם יש לזה משמעות
ברוב הספרים האהבה האסורה הזו נובעת מגרומינג/ פשוט פדופיליות
אנונימית
^כמו שכתבת בתשובתך, זהו רק ספר ולכן לפי דעתי מי שקוראת ספרים בסגנון כזה צריכה ללמוד להפריד בין ספר למציאות, ואני באמת מאמינה בזה שלא צריך לשפוט לפי הספר שאתת קוראת, משום שיכול להיות שאני אוהבת פשע ואילו את תעדיפי תיכון... זה תלוי בסגנון ובמה שגורם לך להרגיש טוב, אני אוהבת לקרוא ספרים בסגנון הזה כי זה מה שנוגע בלב שלי ומה שמושך אותי לקרוא אבל אני יכולה להגיד לך שאפילו לא העליתי על דעתי בחיי לעשות מה שקורה שם, הרי אנו מחפשים אחר בריחה מהמציאות ומוציאם תלותיות בספרים, זו הבריחה שלי והיא זו שגורמת לי לצאת מהמציאות ומאזור הנוחות שלי ובאמת מאפשר לי לחוות זאת...
באותו הנושא: