8 תשובות
לא אני שומרת ויבאקס לבאטל פאסס
שואל השאלה:
כולם פורשים עוד שבוע גם ככה
כולם פורשים עוד שבוע גם ככה
אנונימי
באמת?
שואל השאלה:
כל הog לפחות
כל הog לפחות
אנונימי
אח שלי דווקא שיחק מה-og והוא לא מתכוון לפרוש חחח
שואל השאלה:
כי בטח הוא המשיך לשחק גם אחרי אני מדבר על אלה שפרשו וחזרו רק לog החדש
כי בטח הוא המשיך לשחק גם אחרי אני מדבר על אלה שפרשו וחזרו רק לog החדש
אנונימי
אההה
לא עדיף באטל פאס
ואני og ולא פורש
אבל משמעותית פחות משחק
ואני og ולא פורש
אבל משמעותית פחות משחק
באותו הנושא: