8 תשובות
לא אני שומרת ויבאקס לבאטל פאסס
שואל השאלה:
כולם פורשים עוד שבוע גם ככה
אנונימי
שואל השאלה:
כל הog לפחות
אנונימי
אח שלי דווקא שיחק מה-og והוא לא מתכוון לפרוש חחח
שואל השאלה:
כי בטח הוא המשיך לשחק גם אחרי אני מדבר על אלה שפרשו וחזרו רק לog החדש
אנונימי
לא עדיף באטל פאס
ואני og ולא פורש
אבל משמעותית פחות משחק