4 תשובות
זה עושה, אבל הם מפחדים על החיים שלהם, הם עדיין בידי החמאס ואם הם יתנהגו לא טוב מול המצלמות הם בשנייה ה!רג*ם אותם. חוץ מזה יש גם מישהי ששוחרה ובעלה עדיין נשאר בשבי אז אחריי זה שצילמו אותה בישראל היא אמרה עליהם שהם דאגו לה ועוד שטויות, בשביל שלא יהרגו את בעלה..
איימו שיפגעו במשפחה שלהם שעדיין בשבי או החטופים האחרים שעדיין שם
שואל השאלה:
כן אבל הם כבר במקום בטוח מה הם יכולים לאיים עליהם
כן אבל הם כבר במקום בטוח מה הם יכולים לאיים עליהם
אנונימי
אולי איימו עליהם? אל תשכחי שהכל זה משחק של החמאס לצאת טובים בעולם אי אפשר לדעת את הסיבה
באותו הנושא: