התחברות
הרשמה
איך מה שאכלתי? מנסה לעלות במשקל בדרך בריאה
4 אגוזים ותמר לפני אימון
בוקר: יוגורט+כף גרנולה+תפוח+נס קפה
צהריים: גיוזה עוף וחצי כערה כזו של סושי מפורק עם סלמון
ערב: מה שנשאר מכערת סושי חביתה מ2 ביצים וסלט
2 פתיבר וכוס חדפ של פופקורן
(ויצא לי בערך 2350 קלוריות זה הגיוני החישוב?)
25 בנובמבר 2023, 23:14
תשובה אחת
כן זה סבבה לגמרי
K
KATERINA PETROVA