4 תשובות
לא חובה
באלם זה בערב כדי להסיר את הקרם הגנה והלכלוך שהצטבר מהיום. קרם הגנה זה להגנה מהשמש במהלך היום, ככה שאין קשר בין השניים אבל אם לא רוצה אל תשתמשי.
אנונימית
שואל השאלה:
יש קשר בין השניים, תקרא שוב את מה שכתבת בעצמך: "באלם זה כדי להסיר את הקרם הגנה".
יש קשר בין השניים, תקרא שוב את מה שכתבת בעצמך: "באלם זה כדי להסיר את הקרם הגנה".
אנונימית
^ באלם זה בשביל ניקוי כפול, את יכולה גם לנקות עם מסיר איפור ולכלוך בלבד או לא לנקות. ושוב, אין קשר בין השניים, כל אחד מהם יעיל בשביל שגרת טיפוח מיטבית.
אנונימית
באותו הנושא: