התחברות
הרשמה
זה בסדר לשחק בסימס עכשיו לדעתכם למרות שבקושי עשיתי משהו היום?
אני רוצה לבנות דברים
25 בנובמבר 2023, 15:29
משחקי מחשב
סימס 4
פרודקטיביות
דעות גולשים
sims
3 תשובות
בטח
A
AKTIMEL
ברור שזה בסדר
ב
בלבל;)
שואל השאלה:
טוב אני בונה גן שעשועים
אנונימית
באותו הנושא:
לדעתכם זה בסדר לשחק בסימס בזמן חופשת סמסטר?
לדעתכם זה בסדר לשחק בסימס ולראות טלוויזיה בתור תחליף לפסיכולוג ושיחות נפש?
זה בסדר שאני רוצה לשחק בסימס בגיל עשרים ושלוש??
את האמת, לשחק בסימס בגיל 24 לגיטימי או לגמרי ילדותי לדעתכם?
לדעתכם אנשים מעל גיל 21 שאוהבים לשחק במחשב ובעיקר בסימס לא מבינים מה באמת חשוב בחיים?
זה בסדר לשחק בסימס אם אני ממש לחוצה וזה משחק שמרגיע אותי, או לוותר היום??
תגידו זה בסדר לשחק בסימס או שזה לא מכבד?
גם לדעתכם יותר כיף לשחק בסימס עם משפחה קטנה ובית קטן?
לדעתכם זה בסדר לשחק בסימס גם בזמן הלימודים ולא רק בחופש?
אתם חושבים שזה בסדר לשחק שעתיים בסימס אם עשיתי את כל הדברים האלה?
לדעתכם עוד חצי שעה יהיה מאוחר מדי לשחק קצת בסימס לבנות משהו??