4 תשובות
תחשוב על האוכל
הגחנון סיבה די טובה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אה שיט נכון
^
>משפחה
אין לי ממש, הם רק קליפות
>חברים
גם קליפות
>דרך יחודית
אני צריך חיזוק חיובי בשביל זה, אבל אין לי ממש מישהו להעריך חוץ מהדמויות שאני ממציא מזכרונות העבר שלי
>מוזיקה
נקודה טובה אבל מה הטעם בזה כשאין מישהו לחלוק את זה עם?
>טבע
טבע זה אכזרי מכוער ופלצני, טבע נותן מחלות ומכריח את החי ליצור מבנים כדאי לשרוד את אסוניתו
>לסוע על אופניים
טבע שונא לתת לי איזון משקל
אני שונא לחיות רק פעם אחת, אני צריך תמיד לחיות
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא ממש יכול כי פרטי זה רק לאלו אם 5 פרחים
אנונימי