17 תשובות
אין חוק עונש מוות למחבלים לצערנו
אנונימי
כי אין עונש מוות בישראל חוץ ממקרים של בגידה במדינה ואנשים שעזרו לנאצים
כי בישראל אין עונש מוות (כאילו יש, אבל זה רק לנאצ*ם ועוזריהם)
בישראל יש רק פשע אחד שעליו יש עונש מוות בבית משפט והוא חוק הנאצים ועוזריהם
את האמת, זו סתם הייתה עוד עבודה לחוקק חוק חדש כדי שהוא ייחשב בעונש מוות אז נמנעו מזה והשתמשו בתירוץ של מדינה הומניטרית או שיט כזה
את האמת, זו סתם הייתה עוד עבודה לחוקק חוק חדש כדי שהוא ייחשב בעונש מוות אז נמנעו מזה והשתמשו בתירוץ של מדינה הומניטרית או שיט כזה
אין חוק עונש מוות בישראל לצערי
שואל השאלה:
אז למה לא שלחו אותו לארצות הברית ושכזה ששם יעשו לו?
אז למה לא שלחו אותו לארצות הברית ושכזה ששם יעשו לו?
אנונימי
^בסוף את הדין שלו הוא קיבל מישראל
הבעיה היא לא לבצע הוצאה להורג אלא בלתת את הדין עצמו
הבעיה היא לא לבצע הוצאה להורג אלא בלתת את הדין עצמו
שואל השאלה:
אז למה בארצות הברית לא נתנו לו דין?
אז למה בארצות הברית לא נתנו לו דין?
אנונימי
שואל השאלה:
מכך שנהיה "נקיים"
מכך שנהיה "נקיים"
אנונימי
^זה לא עניין שלהם
יותר מזה, היה לו גוש סרטני בראש ואנחנו הצלנו את החיים שלו.
ואז הוא אמר "זו העבודה שלכם"
אנחנו פשוט מפגרים
אין עונש מוות חוץ מנאצים אז הבאנו לו 450 שנות מאסר (כמובן כמובן למה לא הוא ממש הולך לחיות 450 שנה) ואז כי אנחנו מפגרים שיחררנו אותו ועוד אחרי שהצלנו לו את החיים היה לו גידול סרטני קטלני במוח שבכזה אי אפשר לטפל בו אז הצלנו לו את החיים (החמאס לא שילם על זה כלום!!!!!!) ואז שיחררנו אותו והוא עזר לתכנן את המתקפה ב7.10
אין עונש מוות חוץ מנאצים אז הבאנו לו 450 שנות מאסר (כמובן כמובן למה לא הוא ממש הולך לחיות 450 שנה) ואז כי אנחנו מפגרים שיחררנו אותו ועוד אחרי שהצלנו לו את החיים היה לו גידול סרטני קטלני במוח שבכזה אי אפשר לטפל בו אז הצלנו לו את החיים (החמאס לא שילם על זה כלום!!!!!!) ואז שיחררנו אותו והוא עזר לתכנן את המתקפה ב7.10
^הוא לא רק עזר, הוא הוא זה שתכנן הכל, הוא הראש של כל מה שקרה ושל החמאס.
אבל איראן הם מי שבאמת שולטים בחמאס וחיזבאללה אז האיראנים גם היו חלק מזה
יחיא סינוואר נכנס לכלא על הרג משתפי פעולה פלסטינים והוצאת פיגועים..
אין עונש מוות בישראל לצערי
באותו הנושא: