5 תשובות
אני עדין לא מבין למה עזה לא גמורה
ציפיתי ליותר מהשחרור הזה
אולי בפעימה הבאה ישוחררו יותר ילדים
חרא מזל שהיום משחררים 7 ילדים
ציפיתי שיהיו יותר ילדים מהשחרור הזה