14 תשובות
כןן קמתי מזה אמאלה איך לא פירסמו משהו??
כן אני גם שמעתיי
מתי היה?
לפני 5 דקות^
מה זה היה בסוף? תעדכנו
מישהו יודע?
אביחי אתה לא מחדש כלום שאנחנו במלחמה..
כרגע אזור הצפון יחסית שקט גם עקב הפסקת האש בגלל זה אם קורה משהו אנשים רוצים לדעת
ויש פה אנשים שרוצים לשתף את הפחד שלהם
לא ממקומך באף צורה לבוא ולנסות להיות חכם כי אתה לא
אביחי מי עצבן אותך ככה ב3 בלילה?
תן לאנשים לפרוק ולשאול מה שהם רוצים אתה לא חייב לענות
עדיף לשתף עם מישהו הרגשה מאשר לשמור אותה כי אז היא מתפתחת לחרדה.
תפסיק להיות עצבני בלי סיבה
ושואל השאלה כנראה ילד בעצמו שרק רצה לדעת מי עוד שמע את מה שהוא שמע.
לא רואה בעיה
אני בת..
לא הבנתי מה את רוצה ממני
אתה יכול בקלות לא להגיב פה ולהמשיך לדפדף בחרת להגיב אז תקבל את מה שאחרים הגיבו לך זה הכל
לא אדרדר לרמה שלך
אתה כנראה עוד ילד שמשחק אותה גבר
לילה טוב
הייתי בחוץ והרצפה פשוט רעדה באמת
רצתי הביתה ואני גמורה מעייפות אבל אני ממש מפחדת לישון
אביחי חושב שאתה מבין גדול עדיף שתסתום את הפה שלך
^אתה טמבל משועמם
יימח שמם כל הערבים זונות