7 תשובות
פשוט יש אירגונים שהתנהגות כזאת של חוסר פעילות ברשתות חברתיות זה סוג של קוד התנהגות שמכבדים שם אבל זה הכל תלוי בתחושות בטן שלך אם הוא מרגיש שלא צריך שידעו מי הוא סתם ככה משום מקום יכול להיות שיש סיבה
אנונימי
ויש הבדל בין סתם לשבת איתם במשחקים זה כל אחד יכול לבין משהו מתקדם יותר איתם לכי תדעי אם יש איזה קרב ויקראו לו אם הוא ילך או לא
אנונימי
שואל השאלה:
הוא אמר שלא הצטרף אבל הוא מסתובב איתם כל משחק ואני אישית הייתי איתם כמה משחקים שבאתי,מעדיפה לא לומר איזו קבוצה
אנונימית
יפה יפה
אנונימי
יש מצב הוא קצת מושפע והצטרף לארגון גם? על איזה קבוצה מדובר? יש ארגונים שאין להם יריבויות כל כך ויש אירגונים בעייתיים מאוד גם אני יכול להגיד לך איזה משחקים מסוכנים במידה והוא באמת הצטרף לארגון
אנונימי
לקווה לטוב
אבל הוא בן 22 די בוגר כדי לדעת מה הוא עושה
אז לשחרר מננו נראלי
אנונימי
שואל השאלה:
כן הוא חבר קרוב של כמה מהם אני באתי איתו לכמה משחקים והוא ממש חלק מהם
אנונימית