4 תשובות
כן היא הבינה בטח זאת לא אשמתך
זה מאוד תלוי בטון ובצורה שהיא אמרה את זה, היא נשמעה עצובה? כאילו היא נעלבה? אם לא כנראה שהיא הבינה באמת.
שואל השאלה:
^זה היה נשמע כאילו היא הרגישה רע לגביי
^זה היה נשמע כאילו היא הרגישה רע לגביי
אנונימית
אז אני מניחה שהיא הבינה.
באותו הנושא: