6 תשובות
אותו דבר
39 ומחר אותו דבר
על כל חטוף שלנו הם מקבלים 3 אסירים שלהם
כלומר אם היום יצאו 13 חטופים הם קיבלו 39 אסירים
כלומר אם היום יצאו 13 חטופים הם קיבלו 39 אסירים
שואל השאלה:
אבל למה למה למהה
היה אפשר לעשות עסקה טובה יותר
אבל למה למה למהה
היה אפשר לעשות עסקה טובה יותר
אנונימית
אמ... אם עשו את זה כנראה שלא היה אפשר..
ויש כאן גם לחצים מבפנים וגם לחצים של העולם... מה שנחתם נחתם וטוב שהם חזרו לפחות, ונקווה שאותם אסירים ילכו בדרכים טובות ולא רעות
ויש כאן גם לחצים מבפנים וגם לחצים של העולם... מה שנחתם נחתם וטוב שהם חזרו לפחות, ונקווה שאותם אסירים ילכו בדרכים טובות ולא רעות
39
אין מה לעשות אכלנו צינור אנחנו משלמים..
אין מה לעשות אכלנו צינור אנחנו משלמים..
באותו הנושא: