10 תשובות
עדיין לוקחת, פריזמה
פריזמה
מאד מאד תלוי מהי התרופה,מה המינון שלה ומה התועלת שהיא אמורה להביא ספציפית לך.יש תרופות שמבוססות על החומר במוח שלנו,כמו מילטונין,סירוטונין וכאלה נגיד.
שוב,אני לא רופאה ואני לא יודעת מה המקרה שלך אבל יש תרופות שיעשו גרוע יותר ויש תרופות שאולי לא יעשו מהחיים שלך מסיבה אבל יפחיתו נגיד בטיפה חרדה,דיכאון שגם הקלה מינימלית נותנת הרגשה טובה יותר מאשר לסבול קצת יותר.ובגלל זה יש רופא,שיעקוב מידי חודש,שבוע,שבועיים ולפי הזמן שהוא יקבע שאת צריכה ולפי כמה התרופה חזקה,כמה השפעות יש לה ובמה הרופא רוצה שהיא תעזור לך.הוא יעקוב ואת תדעי אם תרגישי בנפש החמרה או גופנית איזה משהו.והוא ידע להבין שהתרופה הזו היא לא שלך,שצריך לחפש משהו בסגנון אולי קליל יותר או ההפך ומשהו שתנסי.בסופו של דבר העיניין הוא רצון,זה ניסוי ותהייה וצריך המון כח סבל,מוטיבציה וסבלנות בשביל לחכות לפעמים גם חודש ויותר לקבלת תוצאה מירבית.אם את מרגישה שאת צריכה שינוי כזה הכתובת פה היא מן הסתם פסיכיאטר.מקווה בשבילך שתגיעי לכדורים שטובים לך אם בכלל:))
שוב,אני לא רופאה ואני לא יודעת מה המקרה שלך אבל יש תרופות שיעשו גרוע יותר ויש תרופות שאולי לא יעשו מהחיים שלך מסיבה אבל יפחיתו נגיד בטיפה חרדה,דיכאון שגם הקלה מינימלית נותנת הרגשה טובה יותר מאשר לסבול קצת יותר.ובגלל זה יש רופא,שיעקוב מידי חודש,שבוע,שבועיים ולפי הזמן שהוא יקבע שאת צריכה ולפי כמה התרופה חזקה,כמה השפעות יש לה ובמה הרופא רוצה שהיא תעזור לך.הוא יעקוב ואת תדעי אם תרגישי בנפש החמרה או גופנית איזה משהו.והוא ידע להבין שהתרופה הזו היא לא שלך,שצריך לחפש משהו בסגנון אולי קליל יותר או ההפך ומשהו שתנסי.בסופו של דבר העיניין הוא רצון,זה ניסוי ותהייה וצריך המון כח סבל,מוטיבציה וסבלנות בשביל לחכות לפעמים גם חודש ויותר לקבלת תוצאה מירבית.אם את מרגישה שאת צריכה שינוי כזה הכתובת פה היא מן הסתם פסיכיאטר.מקווה בשבילך שתגיעי לכדורים שטובים לך אם בכלל:))
שואל השאלה:
^אבל פה לא מדובר רק בדיכאון וחרדה לצערי זה מעבר
^אבל פה לא מדובר רק בדיכאון וחרדה לצערי זה מעבר
אנונימי
לגמריי מבינה.מדובר במצבים שעוד נחשבים "קלים" אני אומרת תני לרופא הזדמנות.אין לך מה להפסיד כי את סובלת.את תרגישי מה נכון לך ומה לא בתוכך יותר מהפסיכיאטר או מכל אחד שבסביבתך.את שואלת את זה כי כנראה יש בך אפילו רצון קטן לקחת תרופה שתפחית את הרגשות שאת מרגישה והסבל העמוק.אז לנסות זה הפיתרון.לתת הזמן,לשים לב טוב טוב לנפש ולגוף ולדעת מה את רוצה שהתרופה תיתן לך.עירנות,מצב רוח יותר בסדר..או כמו שאמרת,עזרה עם קשיים אחרים שאת מתמודדת איתם.אם תרצי כל דבר אני פה בפרטי,יש לי ניסיון ענק עם זה ואם יש לך כל שאלה אני פה.
שואל השאלה:
^אני בן ותודה
^אני בן ותודה
אנונימי
שואל השאלה:
מה הייתן לוקחות אם זה בסדר לשאול ?
מה הייתן לוקחות אם זה בסדר לשאול ?
אנונימי
אני הייתי לוקחת וזה עזר לי
כן
אני בעצמי לוקחת תרופה פסיכיאטרית וסומכת על זה
אני בעצמי לוקחת תרופה פסיכיאטרית וסומכת על זה
אופס סליחה!!!
באותו הנושא: