7 תשובות
נעע
לא
לא
לא, מעדיף להשאיר את הקלאסי
כמעריצה ממש לא
צריך לדעת איפה הטעם הטוב נגמר
צריך לדעת איפה הטעם הטוב נגמר
נא אני אוהבת את סדרת הארי פוטר כפי שהיא עכשיו
חוץ מזה שגם יש אץ חיות הפלא הזה והילד המקולל וזה גם כבר מספיק
חוץ מזה שגם יש אץ חיות הפלא הזה והילד המקולל וזה גם כבר מספיק
לא אבל אפשר לדעתי לעשות סדרה שמבוססת על העולם של הארי פוטר
יכול להיות לזה פוטנציאל טוב
יכול להיות לזה פוטנציאל טוב