4 תשובות
אני לוקח מינון קטן ולא היו תופעות לוואי, וזה עזר כי זה מרגיע, אני לוקח בשביל טורט, ולהרגע מפחית טיקים
התחלתי לקחת לפני כמה ימים.. כרגע זה עושה לי רק אי שקט בערב כל יום ולוקחת בגלל דיכאון
שואל השאלה:
^ הבנתי שזה תופעת לוואי שזה עושה לרוב האנשים , זה עוזר לך בכללי? את מרגישה איזשהו שינוי?
אנונימי
בנתיים לא