7 תשובות
שואל השאלה:
במסעדה כזה כשאת יוצאת עם חברים או משהו
במסעדה כזה כשאת יוצאת עם חברים או משהו
ברור זה ממש טעים
כןכןכןכן זה טעים
נגיד סלט קיסר או חלומי
נגיד סלט קיסר או חלומי
אני חולה על סלט וירקות ופירות ולא בגלל שזה בריא או שזה שומר על הגיזה ולמרות שאני כמעט תמיד לארוחת בוקר וערב אוכלת סלט ועדיין מלאה לא שמנה מלאה זה שונה
אנונימית
היי, כןן
זה ממשש טעיםם
זה ממשש טעיםם
לא הייתי מזמינה סלט בחיים מהעובדה שאני יכולה להזמין המבורגר וסלט אני אוכל בבית
ברור אני אוכלת כל יום סלט זה טעים
באותו הנושא: