6 תשובות
לא מוזר פשוט לפני שאתה בא אז תתכנן מה לעשות
אם יש לך חרדה חברתית נראלי זה קצת קשה אבל אם לא אז זה יהיה לך כיף תלך לסנטר יש שם מלא אנשים הזויים ונחמדים לפעמים שאפשר לפגוש בגג ושם אולי תכיר לברים חדשים
אנונימית
שואל השאלה:
זהו אז יש לי חרדה חברתית בגלל זה אין לי חברים בבית ספר
לא מוזר