5 תשובות
באמת לא מובן, מכרטיס כזה לא עושים כסף אלא מוציאים כסף
זאת אומרת אם יש לך כסף
ואת רוצה לעשות קצת כסף
אז את קונה את הכרטיס ונשאר לך קצת.
או שבעצם השאלה היא איך לעקוץ אנשים ?
זאת אומרת אם יש לך כסף
ואת רוצה לעשות קצת כסף
אז את קונה את הכרטיס ונשאר לך קצת.
או שבעצם השאלה היא איך לעקוץ אנשים ?
שואל השאלה:
לא השאלה אם אפשר להכניס איתו כסף דרך האינטרנט
לא השאלה אם אפשר להכניס איתו כסף דרך האינטרנט
אנונימית
אפשר לשלם ולרכוש דרך האינטרנט, כמובן שכן
רק צריך לקחת בחשבון שאם יש בית עסק
אשר לא מקבל debit card או
שאם יש בית עסק אשר מוכן לקבל רק
כרטיס אשראי ישראלי (שהונפק בישראל)
אז הכרטיס של הדואר נחשב כאילו שזה
כרטיס מחו"ל (למרות שזה של בנק הדואר
כי זה שיתוף פעולה עם חברה מחו"ל)
ההצעה שלי אלייך היא
שאם את לוקחת כרטיס נטען של הדואר
תשמרי טוב על הביטחון שלו
כסף שנגנב משם לא חוזר בקלות
רק צריך לקחת בחשבון שאם יש בית עסק
אשר לא מקבל debit card או
שאם יש בית עסק אשר מוכן לקבל רק
כרטיס אשראי ישראלי (שהונפק בישראל)
אז הכרטיס של הדואר נחשב כאילו שזה
כרטיס מחו"ל (למרות שזה של בנק הדואר
כי זה שיתוף פעולה עם חברה מחו"ל)
ההצעה שלי אלייך היא
שאם את לוקחת כרטיס נטען של הדואר
תשמרי טוב על הביטחון שלו
כסף שנגנב משם לא חוזר בקלות
שואל השאלה:
אתם לא מבינים תשאלה השאלה היא אם אני יכולה לשים את הכרטיס באתר שפתחתי שאני מוכרת מוצרים ומישהו קונה מוצר והכסף הולך לכרטיס אשראי או שלא?
אתם לא מבינים תשאלה השאלה היא אם אני יכולה לשים את הכרטיס באתר שפתחתי שאני מוכרת מוצרים ומישהו קונה מוצר והכסף הולך לכרטיס אשראי או שלא?
אנונימית
אה, עכשיו סוף סוף הבנתי (:
צריך לשאול נכון
אז התשובה היא חד משמעית לא.
אפשר למשל לפתוח חשבון פייפל
או העברות בנקאיות
צריך לשאול נכון
אז התשובה היא חד משמעית לא.
אפשר למשל לפתוח חשבון פייפל
או העברות בנקאיות
באותו הנושא: