79 תשובות
להציל את החטופים, כי אז נוכל לנצח את חמאס בלי שהיה להם יתרון עלינו
לשרוף את עזה
להציל את החטופים
חיי אדם כל כך חשובים ולשרוף את עזה בלי להחזיר את החטופים יגרום לכל כך הרבה מהומה בעם ופשוט ישבור עוד יותר את האנשים נפשית, כואב לי לחשוב על כך.
חיי אדם כל כך חשובים ולשרוף את עזה בלי להחזיר את החטופים יגרום לכל כך הרבה מהומה בעם ופשוט ישבור עוד יותר את האנשים נפשית, כואב לי לחשוב על כך.
להציל את החטופים יותר חשוב כרגע
להציל.. בלי לחשוב פעמיים
קודם כל ולפני הכל זה להציל את כל החטופים
ברור שלהציל את החטופים! תחשבו זה היה קרוב משפחה שלכם , לא הייתם עושים הכל בשביל להחזיר אותו?
ואחכ אחרי שלא והיה להם יתרון עלינו בוום נפוצץ שם הכל
ואחכ אחרי שלא והיה להם יתרון עלינו בוום נפוצץ שם הכל
לשרוף את עזה
החטופים יחזרו עם צלקות נפשיות ופיזיות מטורפות, אם הייתי במקום לא הייתי רוצה לחיות בסבל הזה
החטופים יחזרו עם צלקות נפשיות ופיזיות מטורפות, אם הייתי במקום לא הייתי רוצה לחיות בסבל הזה
להציל
להציל את החטופים. מה אתם האידיוט שאמר שצריך להפיל פצצת אטום על עזה
אנונימי
להציל חטופים, אסון הומניטרי זה לא דבר טוב
להציל את החטופים
לדעתי בכנות אנחנו צריכים לעצור את המלחמה נתנו לחמאס מכה כואבת עכשיו אנחנו רק צריכים להפסיק את המלחמה לדאוג שיהיו חיילים בעוטף וזהו. לחסל את חמאס רק יצור יותר התנגדות.
אנונימי
לשרוף את עזה
כי אם נשרוף אותה זה ימנע הרבה דברים בעתיד
כי אם נשרוף אותה זה ימנע הרבה דברים בעתיד
לשרוף את עזה
החיילים שלנו נופלים שם במלחמה וכנראה שייפלו עוד ואי אפשר לדעת איזה עוד אנשים ייפגעו או יירצחו
החיילים שלנו נופלים שם במלחמה וכנראה שייפלו עוד ואי אפשר לדעת איזה עוד אנשים ייפגעו או יירצחו
להציל
לשרוף את עזה
להציל ואז לשרוף את עזה
זה אפשרי
לא בא בחשבון או זה או זה
זה אפשרי
לא בא בחשבון או זה או זה
לשרוף.
להציל את כל החטופים, לשרוף את עזה זה לא הכרחי, אפשר ליצור שם שלטון יהודי או שזו תהיה בשליטת ארה"ב וכך לא יהיה להם אפשרות לסחור בנשקים
לשרוף את עזה,זה לא שווה לנו את ההרוגים ונרצחים שיהיו אפילו רבים יותר בנוסף זה לזלזל ולהפקיר את חיי הלוחמים היקרים שלנו,שבואו להגן ולהקריב את עצמם
לשרוף את עזה כיאים רק נחזיר את החתופים עוד כמה ימים יקמו מליון חטופים אז עדיף לגמור את הבעיה גם אים זה בהפסד של עוד מאתיים הרוגים שלנו לדעתי
^ומה עם הישראלים שיש שם לא מגיע להם לחיות?
להציל את החטופים, לחסל את החמאס, לתת להם שלטון חדש והוגן והסכם שלום
עם כל הכאב שבזה
לשרוף את עזה לשטח אותה ואת כל האנשים שבה
לשרוף את עזה לשטח אותה ואת כל האנשים שבה
להציל ואז לשרוף
סתם
להציל את החטופים קלל
יש כאן אנשים שבאמת יעדיפו להרוג אנשים אחרים מאשר להציל אנשים שחשובים להם?
ותזכרו שלשרוף זה אומר לשרוף גם את החטופים....
סתם
להציל את החטופים קלל
יש כאן אנשים שבאמת יעדיפו להרוג אנשים אחרים מאשר להציל אנשים שחשובים להם?
ותזכרו שלשרוף זה אומר לשרוף גם את החטופים....
ברור שלהציל אותם
להציל את החטופים נקודה
להציל את החטופים חדמש
להציל
^^^ דיי. בקיצור זה סתם יזיק להסברה שלנו. זה גם לא ריאליסטי. מצילים את החטופים נקודה.
אנונימית
להציל את החטופים ברור!!!
גם לדעתי לשרוף את כל עזה לא בא בחשבון. יש שם גם חפים מפשע, והחיילים נכנסו לעזה מסיבה, של להשמיד את הפעילות של חמאס.
ממש לא להרוס את כל עזה.
חוץ מזה העולם לא יסלח לנו עם נעשה מעשה כזה.
גם לדעתי לשרוף את כל עזה לא בא בחשבון. יש שם גם חפים מפשע, והחיילים נכנסו לעזה מסיבה, של להשמיד את הפעילות של חמאס.
ממש לא להרוס את כל עזה.
חוץ מזה העולם לא יסלח לנו עם נעשה מעשה כזה.
אנונימית
^^למה את לא עונה למיכאל, הוא די צודק
תעני לו
תעני לו
אנונימית
להציל את החטופים.
חלק מימה שחשוב בזה שזה מוכיח שלנו יש הרבה יותר ערך לחיים של בני אדם.
וכל מי שאמר לשרוף את עזה, אתם לא הייתם אומרים את זה אם אח שלכם או ההורים שלכם או הסבים והסבתות שלכם היו חטופים שם!
חלק מימה שחשוב בזה שזה מוכיח שלנו יש הרבה יותר ערך לחיים של בני אדם.
וכל מי שאמר לשרוף את עזה, אתם לא הייתם אומרים את זה אם אח שלכם או ההורים שלכם או הסבים והסבתות שלכם היו חטופים שם!
קשה אבל נראלי לשרוף את עזה
מה זה יעזור עכשיו להציל אותם כי כל עוד עזה קיימת וחמאס קיים זה יחזור על עצמו ויהיו עוד חטופים ועוד נרצחים וזה לופ שלא נגמר ועם כמה שבאמת ממש כואב לי על האנשים שם צריך לחשוב על 9 מיליון ולא רק על 200.
ובקשר להעולם- הוא במילא שונא אותו לא משנה מה נעשה די לחשוב מה אחרים יגידו תתחילו לחשוב על המדינה שלכם
עריכה: זה מראה כמה אנשים פה חושבים בקטן
עריכה שניה: בואנה אתם עיוורים שזה משהו מדהים
מה זה יעזור עכשיו להציל אותם כי כל עוד עזה קיימת וחמאס קיים זה יחזור על עצמו ויהיו עוד חטופים ועוד נרצחים וזה לופ שלא נגמר ועם כמה שבאמת ממש כואב לי על האנשים שם צריך לחשוב על 9 מיליון ולא רק על 200.
ובקשר להעולם- הוא במילא שונא אותו לא משנה מה נעשה די לחשוב מה אחרים יגידו תתחילו לחשוב על המדינה שלכם
עריכה: זה מראה כמה אנשים פה חושבים בקטן
עריכה שניה: בואנה אתם עיוורים שזה משהו מדהים
^^^ עניתי לו.
אנונימית
חפציבה הכנענית
בול!!!!; מה שאמרת!!!!
בול!!!!; מה שאמרת!!!!
אנונימית
להציל.
רק שאלתי מה לשים לכם בפיטה
למי אכפת אם ישנאו אותנו?^^
להציל את החטופים
כל מי שאומר אחרת טועה
בעולם ישנאו אותנו אם נשרוף את עזה ויגידו שלא אכפת לנו אפילו מהאנשים שלנו
חד משמעית להציל את החטופים וזה בכלל לא המקום שלכם להגיד מה הם מרגישים או רוצים. להציל אותם. נקודה. לא חושבת שאתם מבינים בכלל מה זה אומר להיות חטוף שם.
לאחר שנציל אותם, נחסל את החמאס אחת ולתמיד. ומה עם עזה? שמישהו אחר יקח את החלאות, ושלא יעזו להביא לנו עוד טרור.
כל מי שאומר אחרת טועה
בעולם ישנאו אותנו אם נשרוף את עזה ויגידו שלא אכפת לנו אפילו מהאנשים שלנו
חד משמעית להציל את החטופים וזה בכלל לא המקום שלכם להגיד מה הם מרגישים או רוצים. להציל אותם. נקודה. לא חושבת שאתם מבינים בכלל מה זה אומר להיות חטוף שם.
לאחר שנציל אותם, נחסל את החמאס אחת ולתמיד. ומה עם עזה? שמישהו אחר יקח את החלאות, ושלא יעזו להביא לנו עוד טרור.
אנונימית
להציל את החטופים.
חפציבה את לא בהכרח צודקת (למרות שכנראה הבנתי את הנקודה שלך)
ואסביר למה
חלק מהחטופים קשורים למשפחות שחושבות על כלל העם, (בגדול חלק משתייך לציבור הציונות הדתי או משהו).
חלק קשורים לקיבוצים ומבחינתם גם ככה דו קיום והם רוצים את המשפחה כי זה גם אולי מה שבין היתר מחזיק אותם בארץ
כאלה שמגיבים לשרוף את עזה לא בהכרח היו מגיבים אחרת אם המשפחה שלהם היתה חטופה בעזה,(אולי כן ואולי לא מי יודע אבל ההנחה שהם בוודאות לא היו מגיבים כך לא בהכרח נכונה כי שימי לב למיינדסט של המשתמשים שהגיבו את זה בביו שלהם).
אני הייתי מעדיף שיחלצו את המשפחות במקום ואז יטרנספרו מה שצריך
אז לשאלה?
תגדירי "לשרוף את עזה" מה ההיגיון לשרוף במקום לקנות או לקחת את הבתים?
אלא אם יש איזה עיניין הלכתי או המקום עם מוקשים צריך ךמצוא פתרון אבל למה להפציץ את המקום עד היסוד במקום להעביר את האוכלוסיה ואז לחיות בו?
לאחר שסילקו את אבותינו
הגויים לא חיים בבתים שלנו?
בכל אופן נראה מרגיש לי שקצת יותר מורכב מאשר לענות "זה או זה"
אבל כעיקרון אני אולי יותר מזדהה עם הסנטימנט של מה שהצגתי שזה אולי יותר מקביל ללכאורה "לשרוף" ששוב אולי תלוי מה את מגדירה בלשרוף..
ואסביר למה
חלק מהחטופים קשורים למשפחות שחושבות על כלל העם, (בגדול חלק משתייך לציבור הציונות הדתי או משהו).
חלק קשורים לקיבוצים ומבחינתם גם ככה דו קיום והם רוצים את המשפחה כי זה גם אולי מה שבין היתר מחזיק אותם בארץ
כאלה שמגיבים לשרוף את עזה לא בהכרח היו מגיבים אחרת אם המשפחה שלהם היתה חטופה בעזה,(אולי כן ואולי לא מי יודע אבל ההנחה שהם בוודאות לא היו מגיבים כך לא בהכרח נכונה כי שימי לב למיינדסט של המשתמשים שהגיבו את זה בביו שלהם).
אני הייתי מעדיף שיחלצו את המשפחות במקום ואז יטרנספרו מה שצריך
אז לשאלה?
תגדירי "לשרוף את עזה" מה ההיגיון לשרוף במקום לקנות או לקחת את הבתים?
אלא אם יש איזה עיניין הלכתי או המקום עם מוקשים צריך ךמצוא פתרון אבל למה להפציץ את המקום עד היסוד במקום להעביר את האוכלוסיה ואז לחיות בו?
לאחר שסילקו את אבותינו
הגויים לא חיים בבתים שלנו?
בכל אופן נראה מרגיש לי שקצת יותר מורכב מאשר לענות "זה או זה"
אבל כעיקרון אני אולי יותר מזדהה עם הסנטימנט של מה שהצגתי שזה אולי יותר מקביל ללכאורה "לשרוף" ששוב אולי תלוי מה את מגדירה בלשרוף..
להציל את החטופים
כי אם נשרוף את עזה נשרוף את החטופים
צריך לקבל את החטופים בחזרה
ואז אחרי זמן בהפתעה לשרוף להם תחווה
כי אם נשרוף את עזה נשרוף את החטופים
צריך לקבל את החטופים בחזרה
ואז אחרי זמן בהפתעה לשרוף להם תחווה
החטופים יגיעו עם טראומות, עם זוועות בעניים, עם דברים שלא יוכלו להתמודד איתם.
רוב האנשים כנראה יבואו ויתאבדו, כמו בשואה.
לפי דעתי לשטח ככה את עזה.
אני יודעת שיהיו מינוסים, אבל אני מהעוטף, חברה שלי גם מהעוטף, היא לא נחטפה, אבל היא צילמה לי את השכנים שלה מדממים למוות באמצע הרחוב, היא בטראומות עוד שהיא בבית שלה! גם היא רןצה להתאבד, אז הם??
לא ישטחו את עזה כי זה או 7000 חיילים הרוגים, או בעיה כלכלית חמורה ל10 שנים הבאות, או מלחמת עולם, או הכל ביחד
אתם מדברים כצפונים/מרכזניקים, יש לי חברים ובני דודים, ואמהות של חברים חטופים גם, אבל אני מדברת בראש צלול.
רוב האנשים כנראה יבואו ויתאבדו, כמו בשואה.
לפי דעתי לשטח ככה את עזה.
אני יודעת שיהיו מינוסים, אבל אני מהעוטף, חברה שלי גם מהעוטף, היא לא נחטפה, אבל היא צילמה לי את השכנים שלה מדממים למוות באמצע הרחוב, היא בטראומות עוד שהיא בבית שלה! גם היא רןצה להתאבד, אז הם??
לא ישטחו את עזה כי זה או 7000 חיילים הרוגים, או בעיה כלכלית חמורה ל10 שנים הבאות, או מלחמת עולם, או הכל ביחד
אתם מדברים כצפונים/מרכזניקים, יש לי חברים ובני דודים, ואמהות של חברים חטופים גם, אבל אני מדברת בראש צלול.
אנונימית
לא לשרוף חס
אבל כן להוציא משם את כל העזאתים שילכו למדינות מוסלמיות אחרות, להר*ג את כל פעילי חמאס, לחלץ חטופים (וזה לפני הכל)
ולמה אי אפשר לדעתך לשלב בין להציל ואז "לשרוף"?
זה נעלה מכל שנציל את החטופים שלנו.
וזה חשוב גם לעצור בכל דרך את אלו שיכולים ויעשו את זה שוב!
אבל כן להוציא משם את כל העזאתים שילכו למדינות מוסלמיות אחרות, להר*ג את כל פעילי חמאס, לחלץ חטופים (וזה לפני הכל)
ולמה אי אפשר לדעתך לשלב בין להציל ואז "לשרוף"?
זה נעלה מכל שנציל את החטופים שלנו.
וזה חשוב גם לעצור בכל דרך את אלו שיכולים ויעשו את זה שוב!
אנונימית
להציל
כי תחשבו שמימלא לא כל חמאס בעזה...אז זה לא באמת ישנה את זה.
עדיף להציל
כי תחשבו שמימלא לא כל חמאס בעזה...אז זה לא באמת ישנה את זה.
עדיף להציל
לשרוף את עזה לצערי... יש מצב גדול מאוד שהחטופים כבר מתים אז
אנונימית
להציל
לשרוף את עזה
זה אולי עכשיו יהיה כואב כי יש שם מלא חטופים אבל זה יציל מלא אנשים בהמשך
זה אולי עכשיו יהיה כואב כי יש שם מלא חטופים אבל זה יציל מלא אנשים בהמשך
לשרוף את עזה
להציל את החטופים זאת אפילו לא שאלה
אם זה רק שני האפשרויות האלו אז עדיין להציל את כל החטופים.
אם נשרוף את כל עזה,אפילו ארצות הברית לא יעזרו לנו.
אם נשרוף את כל עזה,אפילו ארצות הברית לא יעזרו לנו.
שאלה ממש קשה אבל אני חושבת לשרוף כי עם כמה שזה קשה עד שלא נשרוף את עזה יהיו עוד כל כך הרבה חטופים ונרצחים אחרים
להציל את החטופים
להציל ברור
להציל ברור
מצטער אבל לשרוף
זה ימנע המון יותר מתים עדיף פחות מתים מאשר הרבה יותר מתים
זה ימנע המון יותר מתים עדיף פחות מתים מאשר הרבה יותר מתים
להציל את החטופים ואז לשרוף את עזה
להציל רק אם לא משחררים אלפי מחבלים (מספיק אחד כמו יחיא סינוואר) שאחרי זה ירצחו יותר אנשים מכמות החטופים
להציל את החטופים
להציל חטופים אבל אני מבין כאלה שאומרים לשרוף את עזה
להציל
להציל את החטופים יותר מוסרי, מה כבר דחוף לשרוף את עזה
אני לא חושבת שיש צורך לשרוף את כל עזה, גם אם היה, להחזיר את החטופים
לשרוף, לא מחליפים דם בדם
זה אולי נשמע מגעיל ורע ואני בטוחה שדעתי הייתה משתנה אם היה שם מישהו שאני מכירה...
אבל אם לחשוב באופן אובייקטיבי, זה לא נכון להרוג את החיילים שלנ במקומם.
ובקצב הזה יהיו הרבה יותר הרוגים חיילים מאשר כל החטופים ביחד...
זה אולי נשמע מגעיל ורע ואני בטוחה שדעתי הייתה משתנה אם היה שם מישהו שאני מכירה...
אבל אם לחשוב באופן אובייקטיבי, זה לא נכון להרוג את החיילים שלנ במקומם.
ובקצב הזה יהיו הרבה יותר הרוגים חיילים מאשר כל החטופים ביחד...
להציל ברור
לא שאלה בכלל. להציל את כל החטופים שלנו
לשרוף את עזה אחרי זה כמובן
לשרוף את עזה אחרי זה כמובן
להציל את החטופים ברור
להציל את החטופים
יודעת שכרגע כולם, וגם אני, שונאים את עזה וכל מי שגר שם אבל באמת שאי אפשר להשמיד את כל האנשים שגרים שם *פלוס* החטופים, לא יצא לנו מזה כלום אבל באמת להשמיד את כל האנשים בעזה ואת האזרחים שלנו
קודם להציל אותם ואז להחליט מה עושים עם עזה, כמובן להשמיד את כל חמאס
יודעת שכרגע כולם, וגם אני, שונאים את עזה וכל מי שגר שם אבל באמת שאי אפשר להשמיד את כל האנשים שגרים שם *פלוס* החטופים, לא יצא לנו מזה כלום אבל באמת להשמיד את כל האנשים בעזה ואת האזרחים שלנו
קודם להציל אותם ואז להחליט מה עושים עם עזה, כמובן להשמיד את כל חמאס
אנונימית
לשרוף את החטופים ולהציל את עזה
אנונימי
^מה.
אנונימית
ברור שלהציל תחשבו שיש משפחות שמחכים לחטופים האלה
וטפ מה אכפת לי לשרוף את עזה למי זה עוזר זה מביא רק מוות להציל את החטופים חד משמעית!
אנונימית
להציל את החטופים.
לא דחוף לי להרוג את אנשי הדרום 2 מליון אנשים.
אם אין להם חטופים אין להם כוח. אנחנו על יד העליונה
לא דחוף לי להרוג את אנשי הדרום 2 מליון אנשים.
אם אין להם חטופים אין להם כוח. אנחנו על יד העליונה
אגב.. מנהיגי חמאס לא נמצאים בעזה הם יושבים להם שמורים בקטר בתימן בערב הסעודית יושבים להם בנוח
אני חושבת שצריך להקריב קורבן
בואו נקריב את ביבי
נשלח אותו לעזה ונשים עליו חיישן שנדע איפה הוא וישימו אותו במקום של החטופים ואז נדע איפה החטופים ואז ניקח את כל החטופים ונפוצץ את עזה
מה דעתכם?
בואו נקריב את ביבי
נשלח אותו לעזה ונשים עליו חיישן שנדע איפה הוא וישימו אותו במקום של החטופים ואז נדע איפה החטופים ואז ניקח את כל החטופים ונפוצץ את עזה
מה דעתכם?
לשרוף
זה מטורף שהחטופים יחזרו היום זה יום מרגש אבל לחשוב שמלא מחבלים ישוחררו..