4 תשובות
אני גם הולכת לבד וזה ממש לא מביך, אני הולכת הרבה פעמים לבד
אין בלאק פריידי השנה אמרו שביטלו בגלל המלחמה וגם בדקתי באתר של זארה/פול אנד בר המחירים אותו דבר :(
תתקשרי לחברה זה מה שחברה שלי עושה מתקשרת אליי
זאתי שאמרה שאין בלאק פריידי, בטח שיש, לכי לקניונים תראי מה את מזיינת, בלאק פריידי זה לא זארה מה זאת החנות היחידה בארץ?
באותו הנושא: