התחברות
הרשמה
לעשות עגיל בשפה זה ממש כואב?
23 בנובמבר 2023, 21:44
פירסינג
עגילים
שפתיים
עגיל בשפה
4 תשובות
כןן
אני לא אשקר
זה כואב.
ש
שמולקיפוד
כן והחלמה קשה
ה
הדר~
נורא כואב
R
Red.
כן מאוד וזה גם לא יפה
ל
לָּטִיּנַה.
באותו הנושא:
זה כואב לעשות עגיל בשפה?
אני חושבת לעשות עגיל בשפה, אתם ממליצים לעשות?
מה יותר כואב עגיל בשפה בצד או ספטום?
אני עושה עגיל בשפה, איפה לעשות, באמצע או בצד?
כמה כואב זה עגיל בשפה?
איך קוראים לעגיל בשפה, זה כואב?
למי שעשה עגיל בשפה התחתונה אפשר לעשות ישר עגיל חישוק?
איפה בשפה לעשות עגיל?
זה יהיה יפה לעשות בתיכון סייד (עגיל חישוק לצד בשפה) ולצבוע את השיער לכתום/ירוק?
עגיל בשפה זה כואב?
עד כמה כואב לעשות עגיל בשפה?