7 תשובות
שואל השאלה:
ואיך עושים את זה? אני פשוט מודיעה למורה של המקצוע שאני רוצה לגשת? כיאילו זה יעבוד אם אין לי ציון מגן ודברים כאלה?
ואיך עושים את זה? אני פשוט מודיעה למורה של המקצוע שאני רוצה לגשת? כיאילו זה יעבוד אם אין לי ציון מגן ודברים כאלה?
אנונימית
לדבר עם הרכזת והמחנכת בעיקרון זה כאילו אקסטרני זה דבר אפשרי אני עושה את זה השנה עם מדעי המחשב את פשוט צריכה לקבל אישור מבית ספר
שואל השאלה:
^איזה מגניב שאת עושה ככה מדעי המחשב! אני יכולה לכתוב לך בפרטי ולשאול אותך דברים לגבי כל העניין?
^איזה מגניב שאת עושה ככה מדעי המחשב! אני יכולה לכתוב לך בפרטי ולשאול אותך דברים לגבי כל העניין?
אנונימית
בטח
לא ברוב הבתי ספר ולפי התקנון של משרד החינוך יש את המנות ומעל 30 אחןז העדרויות אי אפשר לגשת לבגרות אלא, אם זאת מגמה שלישית כביכול אבל גם אז זה צריך להיות מוסדר מול הבית ספר ועדיין תצטרכי להיות נוכחת בחלק מהשיעורים
אם זה מגמה שכבר קיימת בבית ספר שלך אז אני כמעט בטוחה שהמורות יאשרו לך
בטח
באותו הנושא: