8 תשובות
תמיד נסעתי לאילת, אולי פעם אחת טסתי אבל זה בזבוז
נוסעים
שואל השאלה:
וואי חשבתי שאתם רק טסים את זה ואז אין לכם את הקטע של לעצור ביטבתה
נוסעים זה סבבה מתרגלים
אף פעם לא טסתי, תמיד נסעתי

ולא קשור - בתור מישהי שהייתה בקוריאה רק שתדעי שלא כולם שם כמו בסדרות
אנונימית
במרכז, אנחנו נוסעים ועושים מזה טיול עם עצירות וזה
אני נוסעת