4 תשובות
ויברטו? אממ. אני פשוט ניסיתי לעשות וזה פשוט השתפר לי לאט לאט. בסופו של דבר יש לי ויברטו ממש טוב ( זה מה שהמורים שלי אומרים לי)
^ויבראטו בצ'לו ובכינור זה ממש שונה מניסיון
ואת צריכה לעשות את התנועה של כף היד ממפרק כף היד ולא מהזרוע עצמה
ואת צריכה לעשות את התנועה של כף היד ממפרק כף היד ולא מהזרוע עצמה
*מנגן צ'לו
אתה עולה על המיתר למעלה ולמטה ממש טיפה בעזאת סיבוב של כף יד והאצבע על המיתר
אתה עולה על המיתר למעלה ולמטה ממש טיפה בעזאת סיבוב של כף יד והאצבע על המיתר
את מתכוונת לצליל הרוטט?
אם אני לא טועה (אני לא מנגן על כינור) מרטיטים את היד בצורה שהאצבע שעל המיתר תזוז טיפה ימינה ושמאלה על המיתר בלי להזיז ממש את האצבע מהמקום
אם אני לא טועה (אני לא מנגן על כינור) מרטיטים את היד בצורה שהאצבע שעל המיתר תזוז טיפה ימינה ושמאלה על המיתר בלי להזיז ממש את האצבע מהמקום