התחברות
הרשמה
אם מזמינים מאסוס פחות מ75 דולר אז לא צריך לשלם מכס?
23 בנובמבר 2023, 14:29
מכס
ASOS
תשובה אחת
כן נראה, לי
ע
עזרתי אז תסתמו!!
באותו הנושא:
אם אני מזמין מאסוס ויוצא לי 75.60 דולר הזמנה יקחו לי מכס?
אם אני מזמינה משלוח מאסוס ב240 דולר כמה מכס אני צריכה לשלם?
הייתם מזמינים מדבקות שעולות פחות מ-4 דולר?
אם אני מזמינה מאסוס ב180 דולר, מה הסיכוי שאני ישלם מכס?
אם אני מזמינה ב119 דולר מאסוס, אני אצטרך לשלם מכס?
אם אני מזמינה מאסוס מעל 70 דולר אבל מחלקת לכמה הזמנות זה יעשה מכס?
אם מזמינים מאסוס באותו יום מחשבונות שונים של אסוס עצמו לא יבקשו לשם מעמ ומכס נכון?
אני מזמין עכשיו משלוח מאסוס אני צריך לרשום את הפרטים שלי באנגלית?
אני מזמינה מאסוס ולא יודעת איך עדיף לשלם: 40 פאונד או 63.17 דולר אמריקאי?
אם אני מזמין שני חבילות מאסוס בנפרד שלחוד שוות מתחת ל75 דולר כל אחד אבל ביחד שוות מעל 75 דולר אני עדיין צריך לשלם מכס?
אם מזמינים מאסוס צריך לשלם מכס?