התחברות הרשמה

אני מפחדת שיהיה בלילה אזעקה כי אולי הם יפתיעו אותנו הם אף פעם לא שולחים בלילה ולא באלי להתעורר מאזעקה אוף חושבים שיהיה?

אני מהמרכז
22 בנובמבר 2023, 22:56
המצב הבטחוניאזעקהטיליםאזעקותמלחמה    
4 תשובות
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שלא יהיה בלילה?
אנונימית
סיכוי טוב שיהיה בבוקר
לא בלילה
p
princess_המקורית
לא יהיה
A
Attachment
יש סיכוי
E
Echo7
באותו הנושא:
אני מפחדת שיהיו בלילה שוב אזעקות ואני מפחדת ללכת לישון מה לעשות?
חושבים שיהיה בלילה אזעקות?
אני ממש מפחדת אני מרגישה שיהיה משהו הלילה, אזעקה טילים מה לעשות
אני מפחדת שיהיה אזעקה בלילה ולא אשמע מה לעשות?
אתם חושבים שיהיה בלילה אזעקות?
אתם חושבים שיהיה אזעקה בבאר שבע היום בלילה?
אתם חושבים שיהיה היום בלילה אזעקות בגוש דן??
אתם חושבים שיהיה היום בלילה אזעקות למרכז
ללכת לישון או שיהיה אזעקות בהמשך הלילה? מפחדת
אמאלה אני רוצה להתקלח אבל אני מפחדת שיהיה אזעקה במרכז יהיה אזעקה במרכז לדעתכם ??
אתם חושבים שיהיה בלילה אזעקות באיזור תל אביב?