9 תשובות
באיזה יחידה לא משתחררים? הרוב השתחררו
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק
אח שלי בנחל ולא שיחררו אותם עדיין, זה מכעיס ככ
בדיוק
אח שלי בנחל ולא שיחררו אותם עדיין, זה מכעיס ככ
אנונימית
לא משחררים
נשארים שם בכוננות גבוהה
נשארים שם בכוננות גבוהה
שואל השאלה:
אבל לא משחררים גם מי שלא היה באפטר עדיין?
אבל לא משחררים גם מי שלא היה באפטר עדיין?
אנונימית
משחררים בסדר רגיל
בלי קשר להפסקת אש
בלי קשר להפסקת אש
שואל השאלה:
אז וואי מה נסגר!! איך לא שיחררו אותו עדיין?? כמעט חודשיים כבר
אז וואי מה נסגר!! איך לא שיחררו אותו עדיין?? כמעט חודשיים כבר
אנונימית
את צודקת אני גם לא מבינה את זה
מסכנים זה יעשה להם טוב לצאת
אומרים שזה יקלקל להם
אבל זה לא נכון בכלל
מסכנים זה יעשה להם טוב לצאת
אומרים שזה יקלקל להם
אבל זה לא נכון בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אוף
אוף
אנונימית
אל תדאגי הוא יחזור בקרוב
אנונימית
באותו הנושא: