4 תשובות
לא היא תרצה לראות את זה פיזית אין טעם לצלם
תשמעי אולי תגידי לה שזה מביך אותך וקשה לך ותכתבי לך נקודות שאת רוצה להגיד לה בטלפון כדי לא לשכוח
אני מזכירב לך שזאת העבןדה שלה והיא רואה דברים כאלה כל יום כבר שנים
אותי זה לא בהכרח מעודד אבל בכל זאת :)
את יכולה לצלם לה את הפצע ולשלוח חה כן זה יכול לעזור לםעמיים ונראלי שבכל זאת תצרכי ללכת אליה ולהראות לה אבל אח תדאגי זה לגיטימי ואני לא חושבת שזה כזה מביל
תקשיבי האישה הזאת רואה מלא דברים ביום שזה לא מענין אותה והיא גם לא תזכור אותך אחרי שתצאי משם אז באמת שהכל טוב
שואל השאלה:
כן אני מודעת שאחרי שנייה היא תשכח אבל עדיין זאת ההרגשה שלי ואני זאתי שלא תשכח מזה לעוד שבועים..
אני מאד אובססיבית לפרטיות שלי שאפילו הייצי במצב נוראי רק הקאתי ושלשלתי והייתי צריכה עזרה מאמא שלי שתעזור לי ולא נתנתי לה כי הייתי ערומה ..
אני הולכת פיזית אליה כן אבל אולי אצלם ואם אצלם זה אהיה שם שמהר אחרי שאסיים אמחק חד משמעית
וכן התכוונתי לרגליים קרות
אנונימית