7 תשובות
ברור שהם בחיים, הם צריכים אותם בחיים.
וטיפ ממני - אל תגידי בחיים שלך שיכול להיות שהם מתו "מההפצצות של צהל"

זה משרת את האויב
שואל השאלה:
^
לא התכוונתי לזה ככה אבל אם הם כן הוחבאו בבתים של אזרחים אי אפשר לדעת מה עלה בגורלם אם הופצץ אותו הבניין שהיה בו חטוף או חטופה
אנונימית
אני חושבת שחמאס שומרים עליהם כדי שהעולם יעריך אותם ויחשוב שהם נחמדים
לא חושבת שרובם
אבל כן חושבת שחלקם כן מתו כנראה
לדעתי הרבה לא בין החיים אבל מקווה שאני טועה וכולם עד האחרון יחזרו שלמים ובריאים אמן
אל תדאגי הם יותר מתחכמים מלהחביא חטופים בבניני מגורים.. החטופים כרגע עמוק עמוק באדמץ עזה
אני בקשר עם משפחה של חטוף, יש להם חברה שיש לה אנרגיות מטורפות ופשוט יודעת דברים, היא חושבת שהצבא 10 ק"מ מהחטוף ושהוא במנהרה שמוסווית במנהרה מתחת לאדמה
~v~